Kopardım aldım bir tanesini daha iliştirdiklerimden zihnime,
Koydum karşıma dinledim, aman bir geveze bir geveze.
Doldurdum içini incir çekirdeklerinin, üzerine bir tutam bahane,
Yeni çıktı fırından, buyurmaz mısınız siz de bir tane?

16.08.2011

Hormonik Ortalama

Hani biz kadınları yöneten bir iç yöneticimiz vardır, alımlı mı alımlı bakımlı mı bakımlı…

Ayda bir uğrayan manikürlü tırnaklarıyla direktifleri sıralayıp ortadan kayboluveren. Bazen   muzip, bazen inatçı ama çoğu zaman asabi. Aniden gıdıklayıveren, söyledikleriyle içimize kurt  düşüren, sorularıyla terleten, sırdaş ama kaprisli mi kaprisli bir patron… Bu yüzden ya gelme günü yaklaştıkça bunca strese girmeler.

 Kimimizin arası iyidir kimimizin ki nane. Dilini bilmek, matematiğini çözmek gerekir. Yeri gelir alır seni karşısına saatlerce acımasızca eleştirir, duvardan duvara çarpar, doğrar, fırlatır atıverir uzaklara. Cezaları ağırdır, acıtır. Can yakar, ağlatır. Kimi zaman ise sevgi toplar kin çıkartır. Herkesin hormonik ortalaması farklıdır, borsa gibi değişken bir yukarı bir aşağı. Sapma payı her zaman mümkün. Doğası o, itiraz kabul etmez.

Laf aramızda rüşveti de sever. Özellikle çikolata görse kapıverir elinden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder