Kopardım aldım bir tanesini daha iliştirdiklerimden zihnime,
Koydum karşıma dinledim, aman bir geveze bir geveze.
Doldurdum içini incir çekirdeklerinin, üzerine bir tutam bahane,
Yeni çıktı fırından, buyurmaz mısınız siz de bir tane?

16.08.2011

Bitti

Küçükken ‘anneee bitti ‘ dediğimizde yüzümüzde oluşan o sevinç, o muzip  tebessüm yerini ne zaman göz yaşına bırakmaya başladı? ‘Bitti’ kelimesi ilk ne zaman ‘ayrılığı’ elinden tutup getirdi karşımıza? O ilk ihanet… ilk hayal kırıklığı… Hangi yaş dönemimizde?

Bizimle birlikte o da mı ergenliğe girdi? Hormonları onunla da dalga geçti mi? Kızdı mı sövdü mü küstü mü? Sivilcelendi mi yoksa? Bilmeden patlattık da derinlerde o yüzden mi iz bıraktı?  Kimisi o kadar büyüktü ki kocaman bir boşluk yarattı baktığımız her an için için sızlatan. Dolduramadık yerini, yok edemedik izini. O yüzden saklanmadık mı aynalardan, odamıza kapanmadık mı günlerce, kapatıcılar sürmedik mi üzerine.

Zaman’a dayadık başımızı yine son çare. Hem zaten kozmetik de zararlı değil miydi cilde?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder